.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاخير بي‏سابقه رسانه‏هاي دولت درباره رهبری

رسانه هاي حامي دولت، پس از سخنان امروز مقام معظم رهبري در واكنش به شايعه پراكني سازمان يافته و گسترده هواداران احمدي نژاد، دچار سردرگمي شدند و اين خبر را با تاخير و تقطيع منتشر كردند.

به گزارش ايفنا نيوز، خبرگزاري فارس با يك تأخير بي سابقه - كه مغاير با رويكرد حرفه اي اين خبرگزاري در موارد مشابه بوده است - دو ساعت بعد بخشي از اين سخنان را منتشر كرد و به ذكر يك جمله كوتاه كفايت كرد. فارس نوشت: "حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به برخي شايعه سازي ها و نقل و قول از جانب ايشان در روزهاي گذشته افزودند: مردم به اين شايعات، و ديگر شايعات در خصوص بخشهاي مختلف انتخابات، كه ساخته انسانهاي ناسالم است توجه نكنند".

در همين حال، سايت خبرآنلاين - كه توسط چهره هاي رسانه اي منسوب به رئيس مجلس اداره مي شود - يك و نيم ساعت قبل از خبرگزاري فارس، به رمز گشايي از سخنان رهبري پرداخت و نوشت: "در پی انتشار پیامک هایی مبنی بر پاسخ شدید حضرت آیت الله خامنه ای به رفسنجانی، مقام معظم رهبری گفت: smsهایی که از قول من منتشر شده کذب است. مقام معظم بامداد امروز به هنگام انداختن رای خود به صندوق بیانات مهمی ایراد فرمودند. معظم له شایعه ای را که روز گذشته از طریق پیامک منتشرشده تکذیب کردند. گفتنی است دیروز sms هایی مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب پاسخ تندی به نامه هاشمی رفسنجانی داده اند در سطح گسترده ای منتشر شد. به نظر می رسد عامل انتشار این پیامک حامیان دکتر احمدی نژاد بوده اند".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.